2015
すごく良い 7.9
クチコミ全5252件の総評

最新のクチコミ

旅行タイプごとに表示
すごく良い



クチコミ5252件
  • 施設の状態/清潔さ 8.0
  • 施設・設備 7.4
  • ロケーション 9.0
  • お部屋の快適さ 7.8
  • スタッフの対応 7.8
  • サービスに対する料金 7.7
  • お食事 6.8
並び替え

Koon シンガポール
ひとり旅
エコノミー
2016年1月 | 2泊滞在
dissatisfied
Near MTR, friendly & prompt service
dissatisfied as the positioning of furniture in the standard room made it looked cramp and and there wasn't any warm or cosy feeling. It was a plain room with no character.
◇投稿日 2016年2月2日◇

Koon シンガポール
グループ
2016年1月 | 5泊滞在
Good stay
Near MTR, the premier room is spacious, healthy breakfast provided
Convenient because it is just a couple of minutes from Yau Ma tei MTR. Pleasant as the room was clean and newly refurbished.
◇投稿日 2016年2月2日◇

YEOW マレーシア
ビジネス
エコノミー
2016年1月 | 3泊滞在
very good
good location for travel
◇投稿日 2016年2月2日◇

Hiew シンガポール
カップル
エコノミー
2016年1月 | 3泊滞在
comfortable hotel
Good location, next to mtr, many eateries around.
The room is small but still exceptable compare to other boutique hotel but the basin is very small, the water will splash all over the floor when you do your washing. Overall it is still a comfortable stay.
◇投稿日 2016年2月1日◇

Gek シンガポール
カップル
エコノミー
2016年1月 | 5泊滞在
Good location
Good location near MRT
◇投稿日 2016年2月1日◇

Edward フィリピン
ひとり旅
エコノミー
2016年1月 | 1泊滞在
good hotel
good hotel
◇投稿日 2016年1月31日◇

Michael イギリス
ひとり旅
エコノミープラス
2016年1月 | 2泊滞在
2 night stay
good location/nice room/MTR closeby
Good overall but food in breakfast room was lukewarm at best. This is not good enough if this hotel wants to be rated as 4 star
◇投稿日 2016年1月30日◇

KATHERINE シンガポール
ひとり旅
エコノミー
2016年1月 | 2泊滞在
Good
Near to MRT, Clean & very convenient
◇投稿日 2016年1月30日◇

Ou シンガポール
カップル
エコノミー
2016年1月 | 3泊滞在
Good location and valued for money
Near mtr and place to eat
Overall good experience but during winter is very cold in the room as there is no heater.
◇投稿日 2016年1月29日◇

Sukun タイ
ビジネス
エコノミー
2016年1月 | 1泊滞在
Overall rating
Location is very convenient for MRT.
Overall is very good. The free mobile phone for local call & internet usage is impressive. Point to improve is the Check-in which guests have to stand waiting in line. May be using queuing card and providing seat for guests while waiting is another option. Also, I request for 0.5 HR early check-in in the reservation but is not available. It would better to be able to provide. The staff did not even check anything and adhere to 14:00 hrs room Check-in standard. In fact it is just 20 mins early when I check-in.
◇投稿日 2016年1月28日◇


1

2

3

1234

ご希望のロイヤルティプログラムを選んで今すぐスタート >>>