ホテル情報に戻る

2015
非常に満足 8.2
くちコミ全1177件の総評

最新のくちコミ

旅行タイプごとに表示
非常に満足



くちコミ1177件
  • 施設の状態/清潔さ 8.4
  • 施設・設備 7.6
  • ロケーション 8.3
  • お部屋の快適さ 8.3
  • スタッフの対応 8.4
  • サービスに対する料金 8.1
  • お食事 7.9
並び替え

Nooraini K.
シンガポール
2015年12月26日
N
Service, hospitality and ambience.
Enjoyed my stay and looking forward to visit again.

Dessagren R.
南アフリカ共和国
2015年12月26日
Untidy - rooms untidy, duvet was torn, worm in sal
Location was good, stayed there in 2011 and standards have dropped. Excuse of floods does not mean marble cannot be polished.
Generally ok. Left early and despite making arrangements, breakfast pack was not made. Appears lack of co-ordination. Old management should be brought back.

K G.
インド
2015年12月25日
My Accord Stay
Location is good. Rooms are self sufficient. Friendly staff.
I can rate my stay 6/10 . The transport co ordination was very disappointing.

Sirish P.
インド
2015年12月23日
Good stay
Location, Price, restaurant
Comfortable. Check in procedure too long drawn. Could be improved.

RAMALINGAM R.
オーストラリア
2015年12月22日
Friendly staff, very helpful.
Location, Friendly staff, house keeping
enjoyed

Nooraini K.
シンガポール
2015年12月20日
Nil
Staff was friendly. Service was good.

M J.
シンガポール
2015年12月15日
Best room
They upgraded to a presential suite.

sivakumar M.
マレーシア
2015年12月15日
Trip
Riom
Good

Sriram N.
アメリカ合衆国
2015年12月10日
A wonderful shelter during the massive floods
Staff,people&food
Really nice experience staying there.Was one of the 2 5 star hotels which worked during the massive rains in Chennai. Wonderful staff,nice food and a pleasant stay

Sivachandran R.
マレーシア
2015年12月8日
Service and crisis management
Food and location
Staff and management team was very poor in managing crisis. Was not helpful to guest. They were more focus on how to safe energy and ration. Increase charges in food and transportation during crisis.