すごく良い 7.1
クチコミ全226件の総評

最新のクチコミ

旅行タイプごとに表示
すごく良い



クチコミ226件
  • 施設の状態/清潔さ 7.8
  • 施設・設備 6.4
  • ロケーション 5.5
  • お部屋の快適さ 7.8
  • サービス 7.9
  • サービスに対する料金 7.6
  • お食事 5.9
並び替え

Hideaki 東ティモール
カップル
スタジオ
2013年2月 | 1泊滞在
ちょっとビーチから距離あり。しかしとても静か。
観光スポット近し、とても静か、安し。
このホテルはマクタン島の観光スポットラプラプ公園から近く(5分くらい)、とてものんびりできるホテルです。ただ海岸に隣接していませんので、ちょっと不便です。しかし、プールを備えているので、プールでのんびりするのには気持のいい場所です。マクタンエアポートから15分くらいの場所です。
◇投稿日 2013年4月27日◇

yoshikimi 日本
ひとり旅
スイートルーム
2013年2月 | 2泊滞在
なかなかですが・・・
静かなロケーションで綺麗です
静かなのはいいですが、移動が不便ですね 綺麗ですが、部屋によって差がありそうです また、静かでいい所ですが、外出時の移動が大変ですね タクシーがないです。。。 プールやジムは広くて快適 レストランなどがもっと充実していればゆっくりホテルライフも楽しめるのに
◇投稿日 2013年2月13日◇

HIROYUKI 日本
カップル
スタジオ
2012年9月 | 2泊滞在
チェックインが早い ホテル施設は良いほうだ
はやが広い
周りに、何もない。私はいつもレンタカー(ドライバー付)を頼んであるので不住はしなかったが、外のレストランに行くにも徒歩は無理。
◇投稿日 2012年9月28日◇

Trang ベトナム
ビジネス
スタジオ
2016年9月 | 4泊滞在
Quite Satisfying
I do not have anything to complain about, just the place is a bit isolated and far from the city center.
◇投稿日 2016年9月14日◇

Rafael フィリピン
グループ
スイートルーム
2016年8月 | 3泊滞在
Cobra group
Friendly staff
◇投稿日 2016年8月12日◇

SEONGBAE 韓国
ひとり旅
スタジオ
2016年8月 | 3泊滞在
Good
Good
◇投稿日 2016年8月6日◇

Manny フィリピン
ビジネス
スタジオ
2016年6月 | 3泊滞在
no wifi- very isolated area
this is not a hotel> it's an isolated condo with no access to wi-fi and transportation.
◇投稿日 2016年6月27日◇

Cheng 香港
カップル
スタジオ
2016年4月 | 3泊滞在
Getting In and Out
I have been coming to La Mirada and Sotogrande for years. I have made suggestions for improving the transportation quite a few times. Now that Mactan Newtown is up and running, running a shuttle service to Mactan Newtown seems to be a viable option. There are three hotels in the clusters all run by the same company. How much are the costs for running a 1/2 hour shuttle to MNT? The alternative is calling taxi, and the surcharge is 50 pesos to 100 pesos, a large sum in comparison to the fare. This trip I had a very unpleasant experience when we asked for a cab. We asked the front desk to call a cab and sat down and waited. It was shortly after 5 p.m. (on Sunday May 1, 2016). After about 15 minutes a cab pulled up and a couple got off. I asked could we take that cab. The receptionist stopped us suggesting that one of the hotel staffs was getting one for us at the gate. We appreciated the effort but thought that it would be such non-sense for the staff to flag down this empty cab (there is only one gate) and come back. The cab never came back. Either the staff was useless or the cab was taken by someone else (in another building, with or without calling for one). We eventually waited for over an hour to get into one. WHY STOPPED US? She said what if we got on this one and the staff got another one. It would seem so easy to just call the staff out at the gate to stop trying. I was thinking the staff would come back with this one. I was wrong. It just shows there were others waiting too, and we were penalized for calling for a cab. Anyway, the transportation issue must be solved. There are other minor management issues too. We were in Room 5115, the toilet board cannot stay up, the door to the balcony cannot be locked (a splash of WD40 might be needed), the split type air con on top of the bed is dripping water. These things should have been picked up by housekeeping without our input.
◇投稿日 2016年5月3日◇

Markus スイス
ひとり旅
スタジオ
2016年4月 | 1泊滞在
overnight stay
I would call this Hotel "at the End of the world", cost you etra money for the taxi, good gym, spacious and quiet rooms, but nothing else...
◇投稿日 2016年4月12日◇

kendrick フィリピン
小さなお子様連れの家族旅行
スタジオ
2016年3月 | 1泊滞在
Good
Foods for breakfast buffet are actually not for braekfast.
◇投稿日 2016年4月1日◇


1

2

3

1234

ご希望のロイヤルティプログラムを選んで今すぐスタート >>>