arrow-up-icon
ホテル情報に戻る

ザ リッツ ホテル アット ガーデン オアシス (The Ritz Hotel at Garden Oases)

Porras Street, Bo. Obrero, ポブラシオン, ダバオ, フィリピン 8000 - Show map

すごく良い 7.4
くちコミ全315件の総評

最新のくちコミ

旅行タイプごとに表示
すごく良い



くちコミ315件
  • 施設の状態/清潔さ 7.8
  • 施設・設備 6.9
  • ロケーション 7.2
  • お部屋の快適さ 7.5
  • スタッフの対応 7.5
  • サービスに対する料金 7.5
  • お食事 6.6

HIROSHI K.
日本
2012年5月2日
日本語は、全然だめですがスタッフは気持ちよく対応してくれた
メイン通りからすこし離れているため静かです
長期滞在にもOk 室内もきれいです、食事は多彩性にかけますが、フィリピンに来たのですから、フィリピン料理を食してください。申し分のないホテルです。プールもいいですよ

Masato K.
日本
2012年3月18日
金額に合ったホテル
こんじまりとした感じで繁華街の裏手にあるので静かで良かったです。スタッフも対応良く問題なし。
タオルが揃っていない事があり。都度フロントまで電話して対応してもらったりと細かいところは甘いですが許容範囲です。

YUKIYA H.
日本
2012年1月5日
ダウンタウンにあるプチリゾートタイプのホテル
建物が改装されていてきれい。
ダウンタウンにあるプチリゾートタイプのホテルといった感じで雰囲気はなかなか。 部屋内も清潔で広く、外にはプールもある。 しかし、宿泊客以外にもレストラン利用者の子供たちが大勢プールを利用して勝手気ままにしているのには閉口した。 まるで銭湯のようだった。 宿泊客以外は利用できないようにしないと、せっかくの雰囲気が台無しです。 唯一残念な所でした。

ERABU T.
日本
2011年12月23日
親切なスタッフ
庭が良い
名前の通り庭の手入れが行き届いており、リラックス出来る環境だった。すぐ近くにショッピングモールが2件有り買い物にも便利。レストランは高い割にあまり美味しくなかった。食事は近くのモール内や外のレストランが良いと思う。クリスマスシーズンだからか分からないが深夜まで外のレストランから大音響で音楽が聞こえるのが気になった。

SHINSUKE N.
日本
2011年12月7日
ホテルは清潔で、スタッフは感じよかったですが。。
清潔で、フロントスタッフの笑顔はよかったです。
歩いては難しいですが、2つのショッピングセンターに近く、便利でした。清潔でスタッフの対応も良かったです。 しかし、ただ一点、毎日外出時に部屋の清掃をフロントにお願いして、「OK!」と笑顔で返事してくれたのですが、驚くべきことに、3日とも清掃されていませんでした。どうもフロントと掃除担当とのコミュニケーションがうまくいっていないようです。 隣に併設されているマッサージ屋は、あまりうまくありませんでしたが、とても安かったので、気になりませんでした。

SUSUMU K.
日本
2011年9月18日
コストパフォーマンスは抜群です。
静かなロケーション。きれいなホテルです。
知名度は意外に低く、タクシーもほとんどは知らない様子です。しかし価格は安くても、静かなロケーションと、きれいな設備で、コストパフォーマンスは抜群です。部屋が広く、清潔。またその名の通り、中庭の緑にはとても癒されます。あとは、レストランがもう少し充実していればいいのと、部屋にWiFiが通じないことが欠点です。

Sherry M.
フィリピン
2016年7月25日
Not happy
We arrived at the hotel after spending the night at pearl farm. I already noticed that the air conditioning system is not good. We left the hotel and went to the mall leaving the AC on, but after 6hrs it's still warm that is why we decided to stay in my cousin's place and checked out early. There should be an assigned person to check the condition of all the appliances inside each rooms.

Roy M.
アメリカ合衆国
2016年7月25日
Wish I stayed longer
To start, the cost of my stay was lower than if I walked in. My family enjoyed their rooms as they are really spacious. I had a veranda so it was even better. The AC was perfect for my large room and the huge bed was just what I needed after a tiring trip from CDO. The staff were fantastic. There was warmth and a sense of comfort around them. What I loved the most is having a garden feel while being in the heart of Davao. I hate busy streets so stepping outside of the building to a garden and the restaurant area was just what I needed. I had to meet some people and I ended up holding my meetings at their restaurant because it was just really convenient. As far as the food that I have tasted, they were excellent. I stuck with my veggies so I can only recommend their pinakbet and chopsuey. Unfortunately, we were not informed that the pool was under renovation. I was disappointed about that since I did chose to stay there partly for the pool since we had kids with us. They offered to take us to their other location or partner hotel with a pool but we decided not to go. Also, the shower could use a little fixing. Other than that, everything was pretty awesome. I would definitely come back.

Rowena M.
カナダ
2016年7月24日
It's ok hotel
The hotel accommodated our late check in and had accommodated a late check out. The room they gave us is reasonably clean except for A room with no view, random noise near the garbage can, and inadequate supply of hot water in the shower. The pool was under renovation which was the main reason I booked this hotel for my daughter. We were however transported to another hotel 15 min drive from the hotel.

leonilo A.
フィリピン
2016年7月22日
A GREAT DISCOVERY
Don Manaloto, the General Manager, is hands-on in the operation of the hotel-- one major factor why service is excellent. Every staff goes out of his way to provide total guest satisfaction. The location is best for guests who would like to be "far from the maddening crowd" yet close to the activity centres of the city. I commend Ronald who drove us around the various destinations in Davao City and also Abby, the Front Office Manager, who has trained her front-liners to always wear a smile and patiently attend to the requirements of the guests. I recommend this place to everyone-- value for money, a three-star facility with a five-star service excellence. I hope to be back for the Kadayawan 2016 event this August.