すごく良い 7.5
クチコミ全151件の総評

最新のクチコミ

旅行タイプごとに表示
すごく良い



クチコミ151件
  • 施設の状態/清潔さ 7.5
  • 施設・設備 5.5
  • ロケーション 8.9
  • お部屋の快適さ 7.5
  • スタッフの対応 7.4
  • サービスに対する料金 7.3
  • お食事 6.9
並び替え

YOSHIYUKI 日本
カップル
スタンダードルーム
2011年12月 | 3泊滞在
街通りからも近く、また、いつも笑顔で挨拶を欠かさないスタッフ
質素ですが、スタッフの対応も良く温かみのあるホテルです
WiFiは無料ですが、1階の受付ロビー近辺しか使えないようで、受付の隣にある部屋(レストラン)にノートパソコンを持って行って利用しました。レストランは小さいですが、屋外にもあり、良い雰囲気でした。ホテルのスタッフは若い方が多く、いつも笑顔で挨拶を欠かさず、とても心温まるホテルでした。
◇投稿日 2012年1月5日◇

Junichiro 日本
グループ
スタンダードルーム
2011年11月 | 1泊滞在
アクセスはいいが値段相応のホテルです。
アクセスは申し分ありません。
ビガンのスペイン調の街並みが残っている街道沿いにあるホテルなのでアクセスは最高です。 ただ全体的な設備・サービスのクォリティーなどを考えると可もなく不可もなくといった印象を受けました。
◇投稿日 2011年12月2日◇

Christopher オーストラリア
カップル
スタンダードルーム
2016年9月 | 1泊滞在
Dinning room
Dinning room did not offer an attractive meal and needed to look outside for something else
◇投稿日 2016年9月27日◇

doreen フィリピン
大きなお子様連れの家族旅行
スタンダードルーム
2016年7月 | 1泊滞在
Toilet is dirty
Toilet is dirty room a bit dark
◇投稿日 2016年8月4日◇

LAWRENCE アメリカ合衆国
カップル
スタンダードルーム
2016年5月 | 3泊滞在
Satisfied. Helpfull and Courteous Staff
I would recommend Gordion Hotel to other travelers.
◇投稿日 2016年6月2日◇

Amanda フィリピン
小さなお子様連れの家族旅行
スタンダードルーム
2016年4月 | 1泊滞在
The location is great, very accessible to Calle Crisologo.
We were expecting for a swimming pool...
◇投稿日 2016年4月28日◇

Jeodimel フィリピン
ひとり旅
スタンダードルーム
2016年4月 | 1泊滞在
Scary!
Old equipments and appliances, poor wifi connection
◇投稿日 2016年4月26日◇

MINLI 中国
グループ
スタンダードルーム
2016年2月 | 1泊滞在
not bad
The staff's were nice, the room was clean. but I couldn't believe this is 4 star level... The breakfast was so poor and even no fridge...
◇投稿日 2016年2月18日◇

MINLI 中国
グループ
スタンダードルーム
2016年2月 | 1泊滞在
It was not bad
The staff's were nice, the room was clean. but I couldn't believe this is 4 star level... The breakfast was so poor and even no fridge...
◇投稿日 2016年2月18日◇

Nora フィリピン
小さなお子様連れの家族旅行
スタンダードルーム
2016年2月 | 1泊滞在
Very disappointing, I will not recommend this Hotel to my friends and family
I booked three standard bed rooms. Before checking in the receptionist told me to leave one thousand each room a total of three thousand pesos in case we brake anything or if any thing get missing during our stay. They only put two towels to one room fortunately we always brings our own towels so we did not bother to ask for it but during the check out after checking our rooms they told me that towels are missing from two rooms. I invited them to check our baggage, insisted that I will not pay for it as there was no towels in the rooms when we checked in. The restaurant staffs needed a lots of training. It takes long time to serve our food nearly an hour then when they served them they served it all the same time ( soup and main). Luckily we did not order dessert. The main dishes has gone cold when we finished the soup. We are also told that we are not allowed to drink inside the hotel unless we purchase it inside the hotel but they only have very limited selections ,they do not have red horse beer. Red horse beer is only cost 60 pesos when we buy it outside (because they do not have it inside) then the staff told us that they will charge us 150 for drinking it inside the Gordion Hotel?? This is a very bad rules of them, very selfish. We are happy to buy the drinks inside but they only have San Miguel light and San Miguel Beer, my husband and sons do not drink those beers. We are on holiday but it ended us feeling stress because of this hotel. I am hoping this place will change their policy.
◇投稿日 2016年2月11日◇


1

2

3

1234

ご希望のロイヤルティプログラムを選んで今すぐスタート >>>